pondělí 28. června 2010

Neštěstí

Znáte ten pocit, kdy si koupíte megasuperpecka hru za megasuperpecička cenu a ona po stažení nejede? Znáte? Hrůza, co? Ale což, ono se to nějak rozchodí :). O čem mluvím? Přeci o Gothic 2! Celá tato akce má i vtipný začátek. STEAM opět stanovil ceny na "další slevový den" a na prvních pozicích se objevila hra Gothic 2 Gold Edition za neuvěřitelných 0.99€. Sleva 90% je něco skvělého. Navíc se dala koupit v Bundle edici i s Gothic 3 za 1.99€. No neber to! Jenže byl o hru takový zájem, že během deseti minut už byla sleva jen 75%. My to však stihli. 


Obzvláště druhý díl je skvělý. Miluji tu hru a přestože jsem ji dohrál, pustím se do ní znovu. Grafika je sice dnes už otřesná, ale co na tom sejde? Příběh, možnosti, jen málo her mě takhle chytne. Oblivion -tvořenej přes generátor- mě svojí velikostí a volností nenadchl, zato Gothic ano. Inu, básním tu o hře, kterou ale nepustím. Všichni v týmu jsme si ji hned koupili a nikomu nejede. Když vyběhnu na otevřené prostranství, tak mi vyhodí ovladače. Takže konečná. Snad pomůže nějaká knihovna .. uvidíme. Buďto si neporadí s novými drivery, nebo 64bit systémem. 

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Keď mi nejde nejaká hra na Steame, väčšinou pomoc nájdem na ich fórach. Dajú sa tam nájsť odpovede aj na fakt divné problémy (napr. pri hre Act of War som musel meniť softwarovo veľkosť RAM, pretože pod 64bit Windows 7 hra funguje len ak ma počítač menej ako 2 GB).

Playman řekl(a)...

serie Gothic-proste srdcovka... tohle musi hrat a znat kazdy, komu neco rika slovicko RPG