středa 16. června 2010

IT guru


Tak takto rychlý jsem ještě nebyl. Včera návrh a dnes tisk. Je pravda, že mi hodně pomohla spolužačka, za což děkuji. Nestíhal bych omývat síto, běhat k sušáku a k tomu ještě tisknout :). Serigrafie mě opravdu baví. Navíc teď, když děláme osvitovou techniku. Vystřihování šablonek mě opravdu nebaví, je to zdlouhavé a častokrát se mi to nepovede úplně čistě. Osvitem se pracuje mnohem lépe. Mohu kombinovat PC i kresbu, vše natisknu na fólii, kterou osvítím na připravené síto a mohu tisknout na triko.



Není to úplně nejlevnější způsob (natahování a omývání sít něco stojí), ale efektivita je vysoká. Za tuto práci jsem dostal 15 bodů (za realizaci, z návrhu je 'jen' 12 bodů, což je lepší dvojka) z patnácti. Takže úspěch, jsem opravdu rád. Nejprve jsem vlastně natiskl oranžovou a podruhé, přes to, černou. Jen jsem mírně posunul síto. Na závěr roku asi můj nejlepší tisk. :) 

2 komentáře:

Likandro řekl(a)...

Nápad se mi líbí, tisku nerozumím, ale vypadá povedeně. Celkově prima.

Jediné co mi vadí je, že je to na tričku. Upřímně, potkat někoho s něčím takovým, tak se s ním prostě nebavím, protože je to pro mě neuvěřitelně nepříjemné a negativní.

Ale jak říkám, jinak paráda.

Petr Vojtěch řekl(a)...

Díky :). Agresivní? Jak?

Ve třídě jsem se spíš setkal s názorem, že bych ho měl nosit, protože se povedlo. Což mi ještě spolužáci neřekli :).