neděle 16. května 2010

U Topolů


Dostal jsem nabídku na tvorbu vizuálu pro jednu pražskou hospodu U Topolů v Dejvicích. Pro začátek potřebovali vytvořit logo. S tím, že by možná přistoupili i na změnu názvu, ale jelikož hospoda stojí už 50 let, tak mi to přišlo hloupé. Trochu byl problém s těmi topoly. Co s topolem? Zkusil jsem to tedy vzít jednoduše. Stylizovaný topol je pro mě prostě čára. Hmm, co dál? Hospoda, co je v hospodě s čárou? Pivní lístek! Zkusil jsem dát čáry na pivním lístku dohromady s topoly a nějak ve zkratce to vyjádřit. 

2 komentáře:

phob řekl(a)...

zajimave, ale zkusil bych vice zapracovat topol :)... dalo by se, napriklad preskrtnout topoly... nebo tak neco... vyryte do tmaveho podkladu, rozhodne ale problem je v typu, co mas... mas to jako celek rozbite... myslim tim logo dohromady s textem... chtelo by to sjednotit a dat dokopy... ono udelat logo neni jen tak... je to nekolikatydeni prace, at uz premysleni, skicovani... proste zapojeni vsech schopnosti...
neni to jen, sednout a udelat z fleku :)...
ale i tak, potencial to ma, chce to rozvinout trosku vice...

Petr Vojtěch řekl(a)...

Samozřejmě mám i skici. Toto se mi líbilo nějak nejvíc. Typo asi bude opravdu špatné, dosadil jsem ho na přání zadavatele.

Nicméně největší problém je v tom, že majitel mi ve středu řekl, že mu do pátku mám něco poslat. :)

Díky za poznámky. :o)