pondělí 6. září 2010

Začala škola - co je nového?

Jéje, prázdniny skončily a my, jakožto pilní studenti, nastoupili do školy. Já nastoupil do ročníku čtvrtého, a tak mě čeká spousta práce, kterou budu muset udělat. V první řadě je to příprava na školu další. Hrozně rád bych se dostal na výšku do Prahy, nejlépe na Karlovu univerzitu. Zajímal by mě obor Média a komunikace. Problém je v tom, že nechodím na gympl, abych na to byl z části připraven. Chodím holt na uměleckou školu, a ta mě v tomto směru naučila kulový. Takže musím začít pořádně makat, abych měl vůbec šanci. Lidí se hlásí dost a přijímačky jsou neúprosné. Původně jsem chtěl na Žurnalistiku, ale bojím se, že ta by mi nenabídla to, co chci. 

Také si dám přihlášku na nějakou tu uměleckou, ale popravdě se mi tam nechce. Když už, tak bych vyzkoušel Animaci nebo nějaký 3D Design. Mám už po krk různých log, letáků, vizitek atd. Tam se ale samozřejmě také budu muset snažit. Nápor je veliký a zdaleka nejsem na takové úrovni, abych si mohl pískat. 

Když pominu školu, domácí práce a jiné úkoly, tak mě čekají různé vlastní projekty. V první řadě musím začít dělat nějakou tu grafiku do Slimworldu. Pacin se už pomalu blíží k cíli, takže je potřeba se plně zaměřit na další projekt. Nechci toho najednou dělat příliš, ale ještě bych rád s někým rozjel nějaký komornější 3D projekt, na zkoušku. Uvidíme. Samozřejmě nesmím opomenout Indiana, který se teď opět rozjede a pokud ho chceme udržet, budeme muset máknout. 

Tento rok hodlám více číst. A ne jen fantasy, to bych rád omezil a přešel k nějakým významným literárním dílům. Začal jsem Obrazem Doriana Graye a teď se vrhnu na další. Pravděpodobně Čekání na Godota. Mám toho v merku hodně a budu muset číst opravdu dost, abych to všechno stihl a na maturitu toho měl co nejvíc. 

Snad mě také čeká víc webdesignu a práce obecně, abych si také zase něco přivydělal. Snad vše dopadne a dostane se i na trochu stálejší brigádu, času je ale i tak málo. Další novinkou z mého života je autoškola, kde jsem konečně měl i první jízdy. Toť vše z mého života, příště snad nějaký zajímavější post :).

3 komentáře:

Firejs řekl(a)...

No, výběr vysoký je docela důležitá věc, já jsem naštěstí trefil dobře, ale zase myslím, že na to máš ještě čas, nebo se tam dělají přijímačky dřív než normálně? Na architekturu jsem dělal někdy v lednu..

A co se týče čtení zkus třeba Orwela, to je taková klasika hlavně 1984 a Farma zvířat. Čapek taky nebyl špatnej, teda četl jsem jen Bílou nemoc a Válku s mloky... No, je toho hodně co se dá číst krom fantasy a scifi ;)

Petr Vojtěch řekl(a)...

Literatury mám vybráno hodně :). Díky.

Vysoká určitě důležitá je... ale už musím začít hledat. Potřebuju se připravit a i tam mám asi skluz. Musím si udělat Scio test a taky se naučit moderní dějiny umění, abych dal alespoň přijímačky na nějakou tu uměleckou. Ty jsou pokud vím ještě letos, možná už v listopadu. To teď z hlavy nevím jistě, musím to dohledat.

Do toho se taky budu nějak připravovat na maturitu a bude toho hodně :).

Káťa řekl(a)...

Tyjo, pěkné pěkné, good luck člověče s toudle prací. To jsem zvědavá, jestli třeba ještě plánuješ spát (to asi ne), jíst a dělat i jiný věci... protože podle toho, co tu píšeš, máš asitak mínus dva roky volnýho času :D to jsem na tebe zvědavá :P