pondělí 20. září 2010

Hudební vlna

Současná hudební nálada se zastavila u dvou alb. Jsou hodně rozdílná a snad ani nevím čím se ta nálad mění. Jednou je to pop, podruhé d'n'b nebo dubstep. Musím přiznat, že se mi začala líbit hudba od Marina and the Diamonds. Nevím jak je to možné, ale ona má děsně podmanivý hlas. Samozřejmě, nálada není vždy. Doporučit rozhodně musím písničku Oh no! i s klipem, který je laděný do retra. Pochválit se musí i dynamická střihová skladba.

V jiný moment si rád pustím něco rychlejšího. Momentálně to je nové album od Pendulum - Immersion. K tomu snad není co dodat. Samozřejmě si rád poslechnu i své nejoblíbenější, kam patří samozřejmě U2, Prodigy, The Killers atd., ale častokrát mám období, kdy poslouchám jen jednoho interpreta. To pak odezní a místo "play daily" se zařadí někam do příležitostných skladeb. V prváku jsem třeba hodně dlouho držel u Michaela Jacksona a teď si ani nevzpomenu, kdy jsem ho slyšel naposledy. 

2 komentáře:

Firejs řekl(a)...

Ta Marina je přeložená na videacesky, ale nenadchlo mě to...

a od Pendulum určitě Self vs Self s Andersem... ale i ty ostatní se dají ;)

Playman řekl(a)...

to bedikk:V INDIANovi jsem parkrat v commentech hlasil Marina and the Diamonds - vsiml jsis toho ?