čtvrtek 25. listopadu 2010

Black Ops

Nové Call of Duty je venku už pár dní a já stihl pár hodin nahrát. Pokud si pamatujete, jak jsem psal tenkrát o úžasném Modern Warfare 2, které mě opravdu vzalo, tak dnes možná budete v obraze. Další díl, tentokrát od Treyarchu, a zase se povedl! Po nevýrazném World at War se toto studio opravdu vytáhlo a udělalo výbornou hru, která překoná všechny dosavadní díly série.

(Recenze na Singleplayer)
Byla mi svěřena recenze, což tedy není nic zvláštního, když jako jediný z redakce hru mám. Vlastně vše podstatné říkám v ní. Jenom bych ještě rád doplnil jednu věc. Opět začalo kolovat, že příběh je nesrozumitelný, že ten kdo nehrál pětku to nepochopí atd. Fakt je ale takový, že se od čtyřky jedná o první díl, který má perfektně ucelený příběh a mise jsou servírované naprosto logicky. A dalším faktem je, že Black Ops na pětku navazuje naprosto nevýrazně a rozhodně nepřebírá klíčové poznatky. Takže ten, kdo umí anglicky, příběh pochopí :).

(Recenze na Multiplayer)

1 komentář:

Firejs řekl(a)...

Recenze se docela povedly, klidně bych aj zahrál... z COD jsem hrál jen 1, 2 a 5, kterej mi nepříšel nevýraznej, naopak jsem u něj vydržel nějakých šest-sedum misí! Potom už mě omrzela grafika (první hra na tehdy novém pc) a konec... ale prostě si pamatuju ten začátek, jak tam padal ten popílek... nádhera ;)