čtvrtek 1. července 2010

Progresivně?

Už je to tak. Včerejší článek přilákal opravdu veliké množství lidí. Oproti normálních 50 jich přišlo rovných 120. Mám na tedy jít jinak? Je to způsob, jak najít čtenáře? Mám na to jít tvrdě? To je docela zajímavá otázka. 

Asi ne :). Budu psát tak, jak jsem psal doteď. Občas si střihnu něco z kultury, když bude možnost prezentoval vlastní práci, tak určitě nezaváhám. A tak dál. Jen mi to přišlo celkem zajímavé, že se na ten článek přišlo podívat tolik lidí :). 

3 komentáře:

Pes Filipes řekl(a)...

Rozhodnutí je správné. Nemá ani tak smysl tvořit lákavé nadpisy, jako spíš to vytvořit si komunitu zajímavých lidí okolo tvého blogu. Lídi, co ti dovedou říci, co děláš špatně a budou ti psát komentáře skoro pod každý článek. Alespoň pro mě není důležité mít kdovíjaký přísun nepravidelných zbloudilých čtenářů, ale spíše těch, co se vracejí, píšou komenty a tak nějak mají ten blog rádi. To je hlavní

Playman řekl(a)...

Filip Štochl -přesně tak, zlatá střední cesta je vždy tou správnou volbou!

P.S. A co když sem vědší množství lidí začalo chodit díky originálnímu pojetí všech článků a né jenom kvůly nějáké neznámé casual blbosti...

Likandro řekl(a)...

Já myslím, že článek přilákal víc lidí, protože byl odkaz na VCH. Se to nezdá, ale i pouhý odkaz v podpise mi svého času vynesl třeba o 10-20 návštěv za den právě z VCH víc. Takže odkaz přímo v komentáři může fungovat dost podobně.

Playman: Jo, lidi sem určitě nepřišli kvůli casual blbosti, ale zase je blbost si myslet, že najednou 70 lidí zjistí, jak je to tu super :)) takže logicky mi zní prostě odkaz.