neděle 18. července 2010

Nová doména

Pro blog žádná změna, ale konečně jsem se dokopal ke koupi domény bedikk.cz, to jsem měl v plánu už několikrát, vždy mě ale něco odradilo. Jednou za to mohla banka, když mi vrátila příkaz k úhradě s tím, že nesedí podpisový vzor. Ok, tak jsem se na to vykašlal a dlouho věc neřešil, nejde o nic podstatného. Teď se objevila akce, že je CZ doména ve slevě. Tak jsem si řekl, že je asi nejvhodnější doba. Platbu jsem už naštěstí mohl provést online, takže taky žádný problém. 

Časem tam snad pověsím portfolio, které bude použitelné :). Současná varianta je trochu nešťastná, příště bych se i vyvaroval flashi, uvidíme :).

4 komentáře:

Playman řekl(a)...

Tak hlavne aby ten web vypadal stejne jako ten soucasny,nebo jeste lepe... ted jsem koukal na bedikk.cz a opravdu to neni zadny zazrak-to vypada lepe soucasny style tohoto webu...

Petr Vojtěch řekl(a)...

Současný web je bedikk.cz .. design blogu je na bedikk.cz/old2 .. ještě nevím, jakou cestou se vydám .. svoje weby beru tak, že se na nich něco učím.. na webu bedikk.cz jsem se učil dělat nějak flashovou galerii.

Playman řekl(a)...

Tak ja vlastne ani nevim k cemu ta nova domena vlastne je-jsem myslel ze kdyz chces treba pouzivat reklamy a trochu na tom vydelat, tak si clovek musi koupit vlastni domenu, ne? Tak snad taky zalozim nejaky ten blog... budu psat o filmech a o hrach,serialech... myslis ze u nas by mel vedsi uspech s ceskym nebo ENG nazvem??? jsem zvedav teda jak mi to pujde...

Playman řekl(a)...

*vetsi