sobota 10. května 2014

Děti a videohry

Blíží se mi termín absolutorií, což znamená, že příští týden odevzdávám svou absolventskou práci. Nebyl bych to já, abych si nevybral téma, které se týká her. Odrazil jsem se od průzkumu ISFE (2012), který zjistil, že čeští rodiče jsou na tom velmi špatně s herní gramotností a vlastně je ani moc nezajímá, co hrají jejich děti. To je samozřejmě chyba. Problém je, že u nás neexistuje žádná osvěta. To je něco, co už podle mě měla Česká televize udělat dávno. Svou práci jsem proto nazval Děti a videohry a zaměřil jsem se téma hraní v rodině. Do toho jsem vměstnal komunikaci o hrách a ještě věkové hodnocení PEGI. Kromě teoretické práce jsem musel také natočit reportáž/dokument. S omezenou stopáží i prostředky ovšem nedokážu zpracovat celý dokument, který by téma komplexně pokrýval. Proto jsem si vymyslel fiktivní seriál, v jehož rámci představuji jeden díl. A zde se na něj můžete podívat.



Rozhovor mi poskytli Michal Rybka, Michal Roch, Jiří Vojáček a Jaromír Möwald, za což jim mnohokrát děkuji.

A kdo ví, třeba se do toho jednou s někým pustím pořádně a vznikne skutečně něco zajímavého.

1 komentář:

Firejs řekl(a)...

Hele pěkný!

Klidně by to mohlo běžet televizi, páč mám pocit, že to některou aktuální produkci i překonává. :)

Máš dobře našlápnuto.