středa 28. srpna 2013

Po dlouhé době

Stalo se toho hrozně moc, ale vůbec jsem neměl chuť ani sílu o tom někde psát. Vzato v rychlosti - kampaň na Startovači dopadla báječně a mám novou práci.

Jak si můžete sami zjistit, na Startovači nám fanoušci nakonec přispěli částkou 110 000 Kč, což je skutečně neuvěřitelná suma a jsem za to moc rád. Teď je na nás (spíš na Fiolovi), aby s tím co nejlépe naložil. Postupně to roste, máme nové roll-upy, nová světla a další drobnosti, stále to ale nedává dohromady nové studio. 

Se Zoomem jsme se podívali na severočeský festival Geetacon, který mě zaujal svou velikostí a skvělou atmosférou. Nečekal jsem, že mimo Prahu a Brno (a Chotěboř) se dají uspořádat veliké a úspěšné akce zaměřené na fantasy/anime/hry. Evidentně se to dá a Geetaconu fandím i do dalších ročníků. Na moji reportáž se můžete podívat na YouTube


Dalším festivalem je Advík, který byl samozřejmě mnohem větší. A Indian měl opět vlastní stage a plno fanoušků, kteří se z našeho sálu v podstatě nehnuli. Od čtvrtka jsme pořádali soutěže o hodnotné ceny, připravili jsme řadu zajímavých přednášek, pozvali fajn hosty a já sám jsem vedl workshop Staň se moderátorem, ve kterém jsem se snažil předat návštěvníkům pár cenných rad pro práci s hlasem. A samozřejmě si vyzkoušeli přečíst zprávu před kamerou :). Reportáž opět na YouTube


A možná k tomu nejdůležitějšímu. Začal jsem psát pro Mobilenet.cz. Píšu zatím hlavně o aplikacích a hrách, ale do budoucna mám v plánu rozšířit záběr i na HW telefonů. Mám hroznou radost, že jsem se dostal do tak profesionálního kolektivu a můžu dělat něco, co mě baví. Navíc, Mobilenet má velmi širokou základnu čtenářů a diváků, takže je moje práce vidět. Kromě článků dělám také videa, ta najdete buď u článků nebo na YouTube

Jo a taky jsem se přestěhoval a založil si Behance profil

1 komentář:

Likandro řekl(a)...

Gratuluji k úspěchům. Zdá se, že se ti vážně daří. To je parádní! :)