pondělí 5. dubna 2010

Restaurace Na Karmeli

Dostal jsem se k další zakázce. Tentokrát pro restauraci. Jedná se o příjemnou restauraci-kavárnu v Mladé Boleslavi Na Karmeli. Prozatím jsem zkusil navrhnout nějaký základní design .. aby byl vidět face, od kterého se dá někam postupovat. Zatím čekám na odpověď a snad se jim můj návrh bude líbit :). 

7 komentářů:

Bildo řekl(a)...

Pekne, libi se mi to ! To delas jenom grafiku, nebo tu stranku i programujes?

Firejs řekl(a)...

Mě tam moc nesedí ta červená blbost uprostřed.. ale jako celek je to fajn.

Petr Vojtěch řekl(a)...

Bildo: Díky :). Kódovat tuto stránku bude zoomfire :).

Fire: Jo, chápu. Ale myslím, že jako zvýraznění to slouží dobře :).

Likandro řekl(a)...

Má to hodně příjemné barvy, hned bych uvažoval o návštěvě.

Trochu mě ale při prvním podívání mate odlišné zarovnání nadpisu v tom třetím sloupci.

Stejně tak i malá výraznost nadpisů. Dost se ztrácí, trochu bych jim přidal na síle.

Menu je nejdůležitější a přitom co do písma trochu uťáplé, agresivní patkové (jako u názvu restaurace) by mi přišlo vhodnější.

Kvůli tomu jsem se v tom "hodně dlouho" topil a nevěděl kde je vlastně co.

To červené se mi líbí. Člověk to vidí hned a hned pochopí kam že to vlastně vlezl.

Ale tak, připomínky jsou stejně vždycky asi jen otázka vkusu...

Celkově dost dobré. Paráda. Zlepšuješ se. :)

Petr Vojtěch řekl(a)...

Liki: Naopak :) Díky moc .. to písmo by opravdu asi ještě chtělo poladit a určitě využiju tvých postřehů :).

phob řekl(a)...

tak se divam na navrh.. a dle moderniho webdesignu, je tam par docela dulezitych problemu... aspon dle meho nazoru. vizualne to pusobi v pohode. o tom zadna, jedna se spise o rozmisteni...
precejen jsou nejaka pravidla...
zaprve, vidim jazykove mutace, vyskytne se Ti problem s fontem na menu a vubec na ostatni veci... budes to muset bud resit slozite programem, nebo pres bitmapy...
jinak celkove na me stranka nepusobi moc vzdusne, pamatuj, rozpaly mezi radkama je nejlepsi pro font velikosti 12, dat 18 (rozpaly).
rozmisteni - trosku mam problem se v tom zorientovat, chtelo by to se mrknout trochu na komplet umisteni jednotlivych bodu na hlavni page... mas to rozdeleno nepravidelne na 3 bloky na sirku k tomu mas v jednotlivych blocich drobne problemy s tim, ze jednou sarovnas text nalevo, podruhe nalevo, potreti napravo... trosku postrada logiku nemyslis ? :)
graficke prvky jsi pouzil fajn, ty sou paradni... jen jak rikam, to rozmisteni... vitejte nekde v prostred nelogicky ustrelene k leve strane... apod... zkus se nad tim zamyslet, webdesign neni legrace... drzim palec

Petr Vojtěch řekl(a)...

phob: Děkuju moc za postřehy. Určitě se na to podívám :). Huh. toto mi vůbec nějak nedošlo. Nicméně .. menu budu řešit přes bitmapy určitě, ostatní text by neměl být u mutací problém.

U zarovnání máte pravdu, tam to opravdu nehraje.

Momentálně čekám na texty, takže to bude ještě uzpůsobovat. Děkuju za poznámky, opravdu! :)