pátek 1. ledna 2010

TipŤap



Pod poetickým a ryze českým názvem Tip Ťap se skrývá původní desková hra pro 1 až 4 hráče, která je založena na principu házení kostkou. V celé hře je řada situací, ze kterých se můžete díky kartám dostat různými způsoby. Na tržišti můžete nakupovat věci, které vám ulehčí putování za princeznou, v hospodách můžete hrát v kostky a pokusit se tak rozmnožit Váš majetek ( nebo prohrát kalhoty )
O programovou část se kompletně postaral Dan Čejchan – Dan01, za grafikou, animacemi a celým vizuálněm stojí PepiCzech a Peťa Vojtěch – Bedikk. Můžete se tak těšit na prokreslenou pohádkovou grafiku, která je oproti Kingdom Defenderu zase o kousek vyspělejší a kouká se na ni přeci jen o trochu lépe. Navíc nyní se dočkáte herní doby v rozmezí od 20 minut do jedné hodiny, což závisí na počtu hráčů a také na vašem štěstí.
Společně jsme potom všichni hru ozvučili, zhudebnili. Ve hře se nachází pár easter eggů. Pokud budete pozorní, určitě je najdete. Celá hra vznikla od původního námětu, přes programování, dabing a ozvučení za cca 2,5 dne, t.j něco kolem 40 hodin čistého času práce. Je tedy možné, že se nám povedlo někde něco přehlédnout, přestože jsme hru sami několikrát projeli až do konce.
Z celé hry je,  doufám,  patrné, že si děláme srandu sami ze sebe, dabing je záměrně přehrávaný, hlášky neúměrné, grafické zpracování stylizované. Pro nás to byly tři dny hardcore práce a především skvělé zábavy. Někdo chodí do hospody,  někdo sbírá známky,  no a my… my děláme hry.

Informace
- Ještě před tím, než hru zapnete, tak skočte do nastavení(v menu) a vše si nastavte.
- Nastavení FPS. Doporučuji hru pustit v režimu „silnější PC“ a podle toho, kolik bude vaše FPS, tak přizpůsobit nastavení.
- 1 až 4 hráči. U každého můžete nastavit, jestli ho ovládá PC nebo hráč. Také je možnost panáka vypnout, aby se ve hře neobjevil.
- Jedna hra od 20ti minut do jedné hodiny.
- Doporučeno všem hráčům,  co mají smysl pro humor 

  

2 komentáře:

Firejs řekl(a)...

Přiznám se, že jsem tehdá zapl jen jednou, na minutku a naposled... a pořád mě to nějak neláká.. :(

je to škoda, páč možná je to sranda ;)

Petr Vojtěch řekl(a)...

A já se ti ani kousek nedivím. Největší problém asi vidím vůbec v game designu, kdy jsme si řekli "Pojďme předělat tudle vlastní stolní hru do PC, může to být legrace", což o to, problém je v tom, že házet kostkou ve skutečnosti a ve hře je poměrně rozdíl. Od PC prostě očekáváš něco jinýho a já chápu, proč se hra nechytla :).

Nicméně furt můžu říct, že to není jen tak nějakej odpad, ale technicky celkem slušná hra, obvzlášť co se dabingu týče :D. Ne, je vidět, že to vzniklo hlavně pro pobavení ... na hře jsme dělali rovné 3 dny a aspoň je vidět, co se za tak krátkou dobu dá udělat :).