čtvrtek 22. září 2011

Driver: Motokáry


Nadpis je možná krapet zavádějící, ale nechci mluvit o hře samotné (Driver: San Francisco vychází 30. září). Včera večer jsem byl na představení, k čemuž samozřejmě nechyběl doprovodný program. U Gears of War 3 jsem se střelby nezúčastnil, zde jsem závody v motokárách nemohl vynechat. Akce se konala v garážích na Černém Mostě, kde je perfektní dráha s výborným zázemím. Opravdu jsem nečekal, že kárky budou mít takový výkon (na rovince se dostanete na 60 za hodinu), jízdu jsem si užil, i přestože jsem se umístil někde okolo poloviny (byl jsem osmý z nějakých 15-16). Pravděpodobně se na dráhu ještě vrátím, opakuji - stálo to za to. Je to něco jiného, než když řídím máminu Kiu Picanto nebo babiččinu Pandu :D


Dobře, v první řadě tedy šlo o hru samotnou, přestože si budu nejvíce pamatovat zážitek z motokár. Drivera raději nebudu hodnotit, to přenechám povolanějším. Chvilku jsem si za volant sedl a bavil jsem se. Je to zábavná arkádovka, když do toho zapojíme příběh, kontroverzní (z mého pohledu do hry moc nepatří - přesto je zajímavá) funkci SHIFT, která vám dovolí "převtělovat" se do jiných řidičů a poměrně hezkou grafiku s nadupaným soundtrackem, určitě si své fanoušky najde. 


Já jsem nadšen z jiných věcí. Jsem tak trochu blázen do merchendise, takže za veškeré propagační předměty jsem moc rád. Co si budeme povídat, nestíhám hrát moc her, které nerecenzuji, nebo si na ně vyloženě neudělám čas. Ale takové triko, přívěšek, hrnek - to mi udělá radost kdykoliv. A tentokrát jsem vedle klasické sestavy triko, přívěšek, zápisník a nálepky získal ještě speciální vinil edici soundtracku. Snad někdo v mém okolí bude mít funkční gramec, protože toto je skvost. 

Žádné komentáře: