pátek 6. listopadu 2009

Logománie

Ve škole jsme zase jednou dostali nějakou práci. Měli jsme za úkol vymyslet logo pro nakladatelství, či knihkupectví. A to buď fungující, či fiktivní. Vybral jsem si nakladatelství ComputerPRESS a zaměřil se na jednoduchou "ikonovost" loga. Tím chci říct, že jsem se pokusil vymyslet ikonu, která by spojovala počítače a knihy. Nejprve mě napadaly děsy, jako například otevřená kniha a z ní vedoucí myš .. atd.

Nakonec jsme to ale s učitelem zkusili myslet jinak. Co takhle ikonu, která by mohla být spojována s PC. Napadlo mě tlačítko pro vypnutí. Což by samozřejmě fungovat nemohlo. Co s tím? Co může být pro knihy, nebo spíš text symbolické? Serify .. jop, přidal jsem k značce serify a hned to vypadalo lépe. Navíc to připomíná písmeno C :). Zatím jsem celkem spokojený, uvidíme, až se podívám za 3 měsíce. 

Tady je ještě ten nejzákladnější logotypový manuál.

5 komentářů:

Martin řekl(a)...

Mě se to moc líbí, pěknej nápad;)

Petr Vojtěch řekl(a)...

Děkuju pěkně :)

PepiCzech řekl(a)...

Taktéž, líbí.Příjemně střízlivé. Chtělo by to ještě trošku učesat... když už tam máš to C, zkusil bych nějak vložit i to P. Jinak typo takový obyčejný, ale imho vhodný. Dobrá práce.

Likandro řekl(a)...

Je to fajné, určitě zapamatovatelné a snad i účelné. Líbí : )

Petr Vojtěch řekl(a)...

Pepik: Jedna z možností, já jsem se tomu vyvaroval, protože jsem nechtěl podobnost s písmeny, ale právě s ikonou. A celkově jsem nechtěj udělat skládanku, ale ikonu, která může samostatně fungovat. To C jsem jen tak zmínil :).

Díky

Liki: Dík :).