pondělí 14. září 2009

Update pracoviště

Dnes ráno mi došel velký balík s nápisem CzechComputer, což mi docela dost zvedlo náladu, V něm přišla moje vysněná, krásná, nejvíc mazec klávesnice. Úžasně svítí (na foce není poznat), má nízký zdvih, je udělaná z výborného příjemného materiálu a dobře se na ní píše. Hodí se mi aji k ostatní periferii, což je super :). 


Pracoviště jsem si přeuspořádal, takže si ještě musím zvyknout, ale myslím, že mi to bude vyhovovat :). Co mám teda nového? Vlastně všecko :D. Ale dneska mi přišel mikrofon a klávesnice :). Whiiiiii :)

6 komentářů:

Kyle Weit řekl(a)...

Pěknýýý.... mi někdy ukážeš až se stavim u vás :P :D

Petr Vojtěch řekl(a)...

Jasněěě zapaříme :D Počítačů máme doma dost :).

Kyle Weit řekl(a)...

To bude faaajn :)

Petr Vojtěch řekl(a)...

Huu teď koukám, že je na fotce vidět můj pověstný bordel pod stolem, trochu překabelováno :D.

Kyle Weit řekl(a)...

to mi taky ukážeš!! :D:D

Petr Vojtěch řekl(a)...

Šak se mrky na první fotku .. :D