neděle 16. srpna 2009

Stavíme co to dá


Dnešní post se opět týká strategie, kterou připravuji společně s Lastem a Danolem. Stále usilovně pracujeme, takže přikládám malý důkaz. Ono tolik toho vidět nebude. Důležité je, že mám hotový systém přecházení mezi 3mi pohledy kamery(rozumí se správa města, správa země a poslední politikaření a útočení), vyřešili jsme nějaký otázky ohledně celé kampaně atd. Je vlastně hotovej systém minimapy (kterej mi dal zabrat, přitom se stačilo zamyslet a je to vlastně úplně primitivní :D). Hotový je systém populace, kdy při nedostatku lidí samozřejmě některé budovy nepracují. 

Taky jsem se tak na 80% rozhodl, že hra bude tahově realtimová, což v praxi znamená, že budete realtimově stavět, ale jen do doby, než vám dojdou suroviny, ty se neobnovují realtimově, ale po krocích (rokách), což známe z her Total War. Zdá se mi tento systém poměrně logický, přidáme tím kontrolu nad těžbou atd a nemusíme se bát, že by se hráč ztratil, či nestíhal. 

Taky bude ve hře vývoj jednotlivých měst, To znamená, že když se město bude rozrůstat, tak se změní jeho archytektura z takového venkovského, spíše dřevěného stylu na pořádné kamenné zdi. Na obrázku je o vlastně vidět. Tento systém ještě do hry není implantovaný, takže vidíte dřevěné kasaárny a vedle toho kamenný dům., což samozřejmě v konečné verzi nebude. 

Na další otázky odpovídám v diskuzi :).

5 komentářů:

PepiCzech řekl(a)...

Nájs ^_^

Last řekl(a)...

Všechno nejlepší k narozeninám Béďo :)

Likandro řekl(a)...

Už si na ten vzhled pomalu začínám zvykat, tak nebudu tak drsný :D
Ale přesto: ten znak - kroužek s diagonální čárou - bych změnil na křížek, tématicky a dobově mi to k tomu sedne lépe. A pak ještě zvětšit sťopku u jablíčka, aby to bylo hned jasné :)
Pik... no a jinak ty penízky víc zpeněžit :)
Jo, jsou to takový ptákoviny, já vím, ale jakmile si jednou všimneš, hrozně to ruší.
Jinak ty koule pod surovinami, to je jen ozdoba, nebo v tom něco bude?
Každopádně fajné :)

Petr Vojtěch řekl(a)...

Likandro: U toho kroužku .. si říkám, aby to pak značilo ten pravý význam: budova nepracuje. Ale ai zkusím, co říkáš :).

Jablíčko už mám i v 3D vymodelované, takže ho vyměním za tu foku, aby sedlo ke zbytku.

Peníze předělám... udělám tam asi nějaký ornamenty na to, aby to bylo opravdovější :).

V těch koulích budou ikony "pohledů kamery", když na některou klikdneš tak se přesuneš. Buď na pohled na celou strategickou mapu, na správu státu, či na úpravu města. Fungující systém v stávající verzi už je, screenshot je zatím z poslední kamery :). V těch koulých mám takové ikonky, snad to bude poznat.

Likandro řekl(a)...

Tak ikona nepracující budovy? Co takhle kladívko a to přeškrtnout křížkem?

Jinak to zní fajně, budu se těšit :)