středa 29. července 2009

Našel jsem si nového kamaráda


Todle mi opravdu neuvěříte. Pečlivě čtěte, abyste pochopili celou pointu. Vyjeli jsme opět s kamarádem na kolo. Má kolo a dres půjčený od bratra, takže na to dává pozor, protože se nejedná o levné vybavení. 

Jedeme trasu jako vždy, já jedu první, držím tempo, kamarád za mnou .. když přichází dloihé klesání a najednou mě kamarád předjede. Prostě na to šlápne a rozvali té naplno z kopce. Říkám si, že mi asi chce oplatit, jak jsem mu minule právě tady ujel. Nic neváhám, pořádně šlápnu a držím se ho .. tachometr ukazuje nad 50. On se vždy krásně zvedne, najede si a řízne zatáčku, kopíruju ho a udělám to samé. Stále se mi ale pomalu vzdaluje, což jsem nechápal, mám tak o 15 kilo víc a většinou mi to jede rychleji. Napadl mě jeho dres, tak jsem se ho snažil držet.

Sjedu z kopce a on už je o 300 metrů dál. Pořádně si dávám do těla, abych se na něj dotáhl. kamarád mi ale pořádně ujížděl .. nic nevadí, 25 po rovině mi přijde slušná rychlost, ale stejně jsem mu nestačil. Byl jsem stále víc naštvaný, pití měl u sebe kamarád, který na mě prostě nečekal. Za každou zatáčkou jsem ho vyhlížel, ale nepočkal. CCA po sedmi kilometrech pronásledování jsem byl opravdu naštvanej  a spadla mi pumpička, tak jsme naštvaně zastavil, slezl a k mému údivu kamarád právě dojížděl, za mnou!!!! Vůbec sem to nechápal, on byl totálně vysmátej.

Hádejte co se stalo.  Před sedmi kilometry, jak mě kamarád předjel .. to nebyl kamarád, ten jel stále za mnou. Předjel mě chlápek, kterej měl stejný kolo Kellys a stejnej černej dres .. prostě náhoda jako prase a já ho 7 kiláků pronásledoval, zatímco kamarád se snažil dotáhnout mě a ještě za mnou umíral smíchy .. ale já se neotáčel ... prostě náhoda za všecky prachy :). 

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

jej, tak to je dobrá náhoda, a ještě tak daleko za nim jet :D

PepiCzech řekl(a)...

ROFL ^_^. Hustej příběh :) Takový... ze života.

Petr Vojtěch řekl(a)...

Jj .. velice mě to pobavilo :)