Komunita dlouho volala po trikách s logem Indiana. Sedli jsme, udělali pár návrhů a nechali fanoušky rozhodnout, který motiv se jim nejvíce líbí. Když jsme měli vítěze, začali jsme připravovat objednávkový systém, finalizovat grafické návrhy apod. Dnes jsme konečně spustili objednávky, ale narazili jsme na zásadní problém.
Podmínkou bylo, že přijde alespoň 40 objednávek, což se nám nezdálo jako hodně, když 300 lidí řeklo, že si triko určitě objedná, pokud bude stát do 500 Kč. Výsledná cena je 300 Kč i s poštovným a najednou ticho po pěšině. Dnes se objednalo 23 trik a ostatní se vymlouvají na rodiče, Vánoce atd. Zvláštní, že před měsícem problém nebyl. Dějí se zajímavé věci, ještě mají uživatelé chvíli, aby stav naplnili a já osobně věřím, že se objednávek sejde dost, abychom mohli trika vyrobit. Doufám, že na sobě budu nosit vlastní kvalitní triko Indiana :)
2 komentáře:
Za 300kč i s poštovným, je to rozhodně zajímavá cena - ale nejsem Váš fanda, jen občas kouknu :)
Ale s těmi objednávkami to tak bude asi vždy, možná na to má vliv, že na internetu je všechno nezávazné a tak všichni všechno chcou - podobně jako s různými účastmi v soutěžích....
Cena je v pohodě, spíš se mi zdá, že jsou objednávky nevhodně načasované. Lidi dnes už nemyslí dále než půl hodiny dopředu a před měsícem zkrátka nemysleli na to, že za měsíc jsou Vánoce, že budou nakupovat dárky, že dárky něco stojí a že 300 peněz se jim ještě bude hodit. Myslím, že nechat prodej na dobu po Vánocích by bylo lepší, ale kdo ví.
A pokud jde o výmluvy s rodiči... Ono jak se to vezme. Pro rodiče je důležité, aby dítě mělo triko, pěkné triko, ale pokud možno taky levné, a co si budeme namlouvat, secondhandů není málo a triko se tam dostane i neonošené za pár kaček, a když ne tam, tak vedle v Kíku nebo podobném obchodě, takže bych docela klidně věřil, že rodič vyhodnotí nákup trika za 300 (byť i s poštovným) jako vyhozené peníze, za které radši dítěti koupí něco jiného.
Takže když to shrnu, spíš než na osočování bych zvážil, co můžu změnit, aby to dopadlo lépe, a tady vidím jako řešení zkusit na lidi po neúspěchu znovu působit po Vánocích - děti dostávají peníze od babiček, je bujará nálada, všechno si můžu dovolit...
Ale určitě hraje roli i to, co říkal Firejs, zkrátka po internetu nikdo nic moc neřeší, navíc si často přečtou půlku zprávy, nebo si jí v tom sledu facebookových informací přeloží místo "koupím za pětset" jako "chci triko" a je vymalováno.
Okomentovat