neděle 23. ledna 2011

Filmový sestřih 2010

Už jsem se o tom několikrát zmiňoval, na konci každého roku vznikne hned několik sestřihů, které mapují ty nejlepší momenty filmové scény. Minulý rok mě očaroval sestřih Cinema 2009. Na verzi 2010 jsem se opravdu těšil. Je pravda, že je opravdu kvalitní, ale nesedí mi jedná část. A to ta poslední, kdy Kees použil písničku Creep. Nesedne mi do celkového sladění videa a ani k jednotlivým záběrům. Jinak ale musím hodnotit kladně, ostatní skladby a hlášky jsou vybrány perfektně, rozhodně se jedná o povedenou věc od výborného střihače. Rok 2009 se mu ale asi povedl víc. Ke shlédnutí zde!

Druhým sestřihem je 2010: The Cinescape. Ten se od ostatních trochu liší. Nejen, že autor používá pouze jednu písničku, která provází celým videem, ale během toho nezazní žádný hlas, který by vtipně (či drsně) doplnil scénu. O to víc musím vyzdvihnout střih, který perfektně graduje a záběry na sebe výborně navazují. Je sice nejkratší, ale začátek a závěr jsou prostě famózní. Ke shlédnutí zde!

A do třetice je Filmography 2010, dlouhý sestřih od střihače něžného pohlaví. Každé z těch 3 videí se liší nějakou drobností. Toto staví na skladbě rozhovorů z jednotlivých hlášek. Už jen začátek: "Mr Stark, yes dear; Can i have your attention?; Absolutely; You have part of my attention, you have the minimum amount.; 1. 2. Lets see what you can do.; The world's about two things power and control; Control It!!" zní famózně. Pravdou je, že postupně jednotlivé části jsou skvělé jen na začátku a postupně odezní a nastoupí další část, která je opět skvělá. Opět se povedl výběr hudby a některé po sobě jdoucí záběry jsou výborné. Ke shlédnutí zde!

Na závěr jen krátké slovíčko. Vím, že těch sestřihů bylo víc, ale tyto 3 jsou dle mého nejlepší a nejviditelnější. Nejvíc shlédnutí má Filmography 2010, na druhém místě je Cinema 2010 a nejméně známý je The Cinescape.

Mě by zajímalo, jaký sestřih se nejvíc líbí vám. Založil jsem malou anketu, tak prosím hlasujte. :)

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Moc pěkný, nejlepší je stejně filmography! :D 1,2... lets see what you can do.