čtvrtek 13. ledna 2011

1. kolo přijímaček

Dnešek je pro mě šťastným den. Alespoň napůl, protože jsem prošel prvním kolem přijímaček na FAMU. Vybral jsem si obor audiovizuálních studií, který se mi líbil svou obecností. Opravdu jsem se bál, jestli vůbec prolezu tímto sítem a nakonec to dobře dopadlo. Teď už jen zvládnout druhé kolo a následně maturitu :). To už nebude tak složité, čeká mě psaní rozboru na nějaké audiovizuální dílo, test z angličtiny a pohovor. V prvním kole se odevzdávaly domácí práce, kam jsem poslal 2 vytvořená videa (časem je dám i sem), a různá lejstra (životopis, motivační dopis, rozbor vybraného díla, literatura k oboru atd.). Na základě těchto odevzdaných prací jsem postoupil a dostal určité bodové ohodnocení, které mi zatím není známo. Snad to bude co nejvíc. 26. ledna mě čeká finále, tak mi prosím držte palce. :)

A abyste mi věřili, že nekecám, tak tady je seznam postupujících (hned první obor).

Žádné komentáře: