neděle 10. října 2010

Poslední dobou

Dlouho jsem nenapsal, ale má to svůj důvod. Několik posledních týdnů mám práce nad hlavu, doháním školu, a tak na kreativní práci nezbyl čas. Snad bych jen mohl udělat takový výtažek z toho všeho, co dělám. Určitě musím upozornit na velký článek, který se týkal právě akce Game Access v Brně. Moc se mi tam líbilo, se Zoomem a Fiolou jsme si užili opravdu kopec srandy. Potkal jsem i Buráka, Likiho, Makana a další. Jen tak zběžně: Genetická Zahrada 2 vypadá skvostně a Likiho tajný iOS projekt taky. Chválím :). To je ale z naší komunity všechno, což je dost škoda. Snad příští rok.


Pokud jste trochu šílenější povahy a rádi se odreagujete u nějaké blbosti, určitě koukněte na moji poslední recenzi. Hra nese jméno Blade Kitten a už to hovoří za mnohé. Shrnul bych to slovy "růžová japanofilní úchylárna". 



Když už jsme u těch shrnutí, zanedlouho se na trhu objeví pár zajímavých herních kousků. Rozhodně se těším na nový díl Call of Duty. Snad se Treyarch se vším popere a naloží nám ještě lepší hru, než jakou byla Modern Warfare 2. Medal of Honor bych měl mít na recenzi, takže ten budu hrát na 100%, ale pravděpodobně po recenzi pokračovat nebudu a originál nekoupím. Uvidíme. Z dalších "bližších" je to určitě Zaklínač 2, už jen přemýšlet o něm ve mně vzbuzuje blaho. Jak jen jednička byla skvělá, dvojka snad bude ještě lepší. Naopak obavy mám o pokračování Dragon Age. Nemohu říct, že bych lidem z Bioware nevěřil, ale z dostupných materiálů mi přijde, že si sami -tak trochu- házejí klacky pod nohy. Uvidíme, zatím je daleko k soudům. A v neposlední řadě musím zmínit i blížící se Cataclysm, který sám hrát nebudu, ale jsem hodně zvědav, jak se vypořádají se stávajícími problémy. WoW scéna mě poměrně zajímá, ale už několik let jsem osobně nehrál. Od té doby se dost změnilo a celkově je toho dost k opravování. 

Žádné komentáře: