čtvrtek 30. září 2010

Medal of Duty

Nový přírůstek do jedné z nejznámějších herních sérií v historii, Medal of Honor, určitě stojí za pár řádků. Před několika dny se konala v pražské BattleZone předváděčka multiplayeru a Indian nesměl chybět. Na akci jsem jel já a Micro-Ice. Shromáždění bylo fajn, sedli jsme si k nějakému počítači, zapojili se na server a už to jelo. Moc řečí ke hře EA Czech připraveno neměla, cílem bylo ukázat hru, jako takovou.
A toho jsme se dočkali. Musím podotknout, že jsem si hned první hrou trochu namastil ego, protože jsem měl skóre 17:2, což bylo nejlepší na mapě. Další hru to bylo slabší, ale stále jsem se držel v horní polovině. Ke hře samotné bych mohl dodat jen to, že multiplayerový model je zábavný. Opravdu, jenom nesmíme očekávat nic nového. EA nám posílá kombinaci mezi jejich Battlefieldem a konkurenčním Call of Duty.
O názorech jsem se pobavil jak s hráči, tak s Jaroslavem Faltusem, který už tedy v EA nepracuje, ale rozhovor s námi rád udělal (paradoxně o hře věděl nejvíc). Většinou jsme se dostali ke stejnému výsledku, že hra nic extra nepřináší. Vlastně staví na zajetým modelech a zaměřuje se na atmosféru a realitu. To má něco do sebe a hodně se těším na singleplayer, který by mohl dopadnout o moc lépe než Bad Company 2. V překonání Modern Warfare 2 snad ani nedoufám. Uvidíme, co ukážou prodejní čísla, který z titulů je vlastně víc sexy. Jestli Black Ops nebo Medal of Honor :). 

1 komentář:

Kyle Weit řekl(a)...

Já se celkem těším :).