neděle 14. prosince 2008

Brno


Tento víkend jsem byl v Brně za Wooziem, což je můj kamarád a člen týmu Darkmoon soft.  Nejenže jsme si výborně pokecali, prodiskutavi věci ohledně týmu, budoucnosti a projektů, tak navíc jsme se dohodli s pár dalšími přáteli z Brna a v Sobotu večer zašli do hospody. 



Srázek byl parádný. Dorazil jsem já Woozie, Dzarda a PepiCzech. Projeli jsme rozdělané projekty, pobavili se o projektech budoucích a posumáli nad projekty co jsou za námi.  Samozřejmostí je drbaní ostatních uživatelů fóra VelkejChytrák.cz.

 


V Neděli jsme se sešli opět, ale tentokrát to bylo u Pepíka v práci. Využili jsme prázdných prostor a posledního času k pořádnému pokecu (v hospodě to šlo ztěžka) . Zásuvka byla taky výhodou, protože jsme konečně mohli ukázat, co náš tým všechno za ten rok existence stihl. Líbil se mi Pepíkův výraz, který značil, že se asi de zahrabat. Ne, to přeháním, rozhoděn to bylo milé :). Dzarda ukázal, že stále je pan programátor a pohrabal se v kódu naší připravované minihry. 

Další sraz, větší, chystáme v Lednu na tentokrát už druhé pracovní dovolené. Nyní nás bude trochu víc, než poprvé, což je jedině dobře.

Žádné komentáře: