čtvrtek 11. prosince 2008

Asijo na plný pecky


Kdo sleduje mojí prácí déle, tak jistě ví, že před nějakou dobou jsem s jedním kamarádem dělal krátká zábavná videa. Naše poslední video bylo natočeno v Srpnu, minulý rok. Proč od té doby nic?

Tak hlavně jsem onemocněj a můj stav mi nedovoloval točit. Také myslím, že ta nadšenost opadla a taky na to nebyl čas. Uplynul rok a půl a my se opět domlouváme na novém natáčení. Ve třídě jsou dobří nadšenci a tak se k nám připojili. Co to znamená? Konečně máme nějaké herce a tak už nemusím videjka prznit já v hlavní roli. Doufám, že zůstanu jen u střihu, popřípadě u druhé kamery.

Po hodně dlouhé době jsme si s Lukášem sedli nad video a sestříhali ho společnými silami. Pracuje se tak o poznání lépe, ve dvou se to lépe myslí. Tentokrát jsme dělali třídní video pro mého bratra a myslím, že se celkem povedlo. V podtaz se musí brát to, že záběry jsme netočili my, ale ta 8.A, což je 50% videa. Myslím, že jsme ale zbytek slušně zachránili a mezi příšernými prezentacemi tříd bude toto video vynikat. Shlédni na YouTube. 

Takže se nyní můžete těšit na další filmečky a videa od nás, na nové lidi v týmu a budeme se snažit prodokuvat jak komedie, tak i něco vážnějšího.

Žádné komentáře: