neděle 12. února 2012

Týden herních událostí

V uplynulém týdnu jsem navštívil hned 2 akce s herní tématikou. První se jmenovala Developers & Press Gathering, pořádali ji za České hry Jan Jirkovský a Pavel Barák a sešlo se tam několik známých herních novinářů a také vývojářů. Z těch větších musím zmínit Keen Software House a slovenské studio stojící za Tunnelers. S některými jsem si velmi příjemně popovídal a těším se na další akci podobného - volného - ražení. Na úvod jsme viděli 3 krátké přednášky o marketingu, propagaci a komunikaci. Panelová diskuze pak uzavřela program a rozjela se volná diskuze. 


Druhou akcí byl poměrně velký Biocon 3.0 pod vedení EA Czech. Již třetí sraz fanoušků her od studia Bioware se přesunul do klubu Roxy/NoD. Také kvůli nárůstu počtu účastníků. Opět se objevila spousta známých novinářů, zajímavější byl ale výskyt Cosplay fanoušků. Narazil jsem tak například na rytíře Jedi, námezdného lovce nebo Sheparda z Mass Effectu. 


Od dvou odpoledne do deseti večer probíhal připravený program - přednášky, videa, komentované hraní a Velmi těžký kvíz, který byl letos opravdu těžký. Více jsem se ale zajímal o dění okolo, názory hráčů, fanoušků (ať už Mass Effectu nebo Star Wars), zkusil jsem si taky zahrát ME3 na Xboxu a společně s Geluem natočil několik rozhovorů pro reportáž, kterou budu do následujícího dílu Indiana připravovat. Chválím za nabitý program, prima atmosféru a těším se na čtvrté kolo!


Žádné komentáře: