Bohužel, ač jsme se sebevíc snažili, maturita nás dostihla jako všechny ostatní před námi. Momentálně u nás na škole probíhá praktická část, kdy jako umělci máme necelé dva týdny na splnění vybraného úkolu. Na výběr bylo z několika témat, ať už se jednalo o tvorbu nějakých propagačních materiálů nebo ilustraci, vždy byl úkol poměrně rozsáhlý. A jedno téma bylo opravdu speciální, protože se dalo pojmout téměř jakkoliv. A přesně to jsem udělal. Znění úkolu je následující:
Propagace školy pomocí elektronických medií, videoklipy, bannery, klipy, animace, návrh kampaně (počítačová hra, virtuální výstava, studium nanečisto, portfolio školy, mapa absolventů, testy, kvízy a další aplikace.....) realizace kampaně na webu školy a sociálních sítích.
Ve třídě toto téma děláme 3, přičemž jeden se rozhodl pro tvorbu videí, druhý udělal workshop pro základní školy (s tím jsem mu pomáhal, takže o tom napíšu jindy) a já dělám flashovou hru. Rozhodně jsem si práci neulehčil a vybral si poměrně složitou záležitost, ale opravdu si to chci vyzkoušet, chci se něčemu novému naučit a touto cestou to snad bude nejlepší.
Abych to ale stále neokecával, spíše než o hru se jedná o interaktivní klip. Nebudu skrývat kde jsem bral inspiraci, Osada od Amanity mě opravdu nadchla a je jasné, že můj pokus vedle toho bude vypadat dost chabě :). Nicméně, projekt se zatím jmenuje suše "Den studenta SUŠ Liberec" a opravdu bude provázet dnem studenta. Ale možná maličko jinak, než by někdo čekal. Rozhodně se distancuji od nějakých informativních či propagačních materiálů, chci vytvořit zábavnou a ulítlou adventurní hříčku, při které se někteří možná i zasmějí. Vizuálně si trochu hraji na tu klasickou českou koláž, kde lepím různé bitmapy a prokládám to jednoduchým vektorem.
1 komentář:
To máš dobré, že můžeš zpracovat takovouhle věc. :) Na zpracování se budu těšit.
Okomentovat