sobota 6. února 2010

Schýza

Ne, že bych měl schýzu, ale opět jsem udělal návrh na knihu o syndromu CAN. Ano, je to celkem dávno co jsem dělal ty původní návrhy, ale nastaly jisté problémy, tak stejně ještě není natisknuto a já se rozhodl to zkusit jinak. Udělal jsem 3 různé varianty a dost se bojím toho, jak to bude vypadat natisknuté. 

Nejprve jsem si to nakreslil (pokud se tomu tak dá říkat), pak hodil do PS a následně do Ilouše. Doufám, že se to bude líbit :). P.S. A abyste si nemysleli, nejsou to jen čárance :D, je tam spousta věcí schovaných :). 


3 komentáře:

Likandro řekl(a)...

Chápu záměr, chápu. Působí to na mě asi správně. Z tohohle hlediska líbí.

Ale bohužel nemůžu říct, že bych knížku držel v ruce rád.

Sociální pracovníci, studenti sociologie, psychologie, soc. prací... ti všichni jsou "jen obyčejní lidé".

Možná bych ještě návrh zvážil, protože při volbě titulu se stejnou tématikou vyberu to méně vizuálně strastiplné.

zoomfire řekl(a)...

Našel jsem tam dinosaura, nebo spíš Lochnesku

parekvrohlikkju řekl(a)...

Na mě to dělá dojem muže nesoucího kříž a ještě k tomu má do chrbátu zakouslýho démona - v místech jasně signalizujícím housera. Ten pocit že toho má nad hlavu a ještě k tomu mu na zádech sedí další problém je dost hustej. A na knížce by mi to asi nevadilo..