pátek 22. ledna 2010

Mass Effect 2 Launch

Někteří možná víte, že se před pár dny pořádala akce "pro fanoušky" Mass Effectu 2, kde byl tento nový přírůstek představen a lidé si ho mohli zahrát. Pravda je ale taková, že akce byla hlavně pro novináře a ostatní tam byli jen pro doplnění. Tak jsme s Indianem dostali pozvánku a na akci přijeli. Velikým potěšením byl jídelní stůl (který jsme s Geluem attackovali :D), ale co bylo hlavní, prezentačka hry samotné. Začalo to velkolepě. Všechno zhaslo a do vzduchu ze vznesl dým. Do toho zepředu začali švihat lasery naprosto famózní barevné efekty. Je to skoro nepopsatelné, pár lidem jsem se to snažil vylíčit, ale to prostě nejde. Todle musíte vidět. Po této skvělé podívané na podium přišel Faltus a Sebastian (myslím, že to byl on) a pověděli nám něco o hře, což bylo samozřejmě zajímavé. To zajímavější přišlo ale potom. Opět se zhaslo a tentokrát na podium přišel někdo oblečený do svítícího obleku a začla show, jakou jsem ještě neviděl. To se ani nebudu snažit vylíčit :). Celkový dojem ale je takový, že hra je super a určitě si ji koupím. Už hraji jedničku, abych pak mohl rovnou navázat. Docela mě mrzí, že jsem tuto hru minul, je to velmi povedený kousek. Teď na závěr bych sem dal Launch trailer k Mass Effect2, je to luxusní podívaná, hlavně od druhé půlky. Enjoy ;).


4 komentáře:

Firejs řekl(a)...

Asi si taky založím herní pořad, abych dostával pozvánky ;) Podle toho jak to popisuješ to určitě stálo za to, ale já jsem to ještě nehrál a po pravdě mě to ani neláká.

Petr Vojtěch řekl(a)...

Dneska jsem dohrál první díl a je to .. pecka .. :). Megapecka.

mimamo řekl(a)...

no jo. škoda, že to všechno bylo tak nepopsatelný. takhle skoro nevim co se tam dělo :D ten týpek v obleku dělal co? :)

Petr Vojtěch řekl(a)...

On jakoby svítil v tý tmě a pod ním na podiu byly lasery. A ty svítili směrem nahoru, takže vypadali jako zářící tyče. On do nich bouchal a ony se otáčely atd. Pak je třeba rozdělil, nebo do nich brnkal. A vše ro bylo naprosto famozně sladěný .. fakt pecka. Ke konci to gradovalo, takže ho jakoby zavřeli mezi "stěny" a on je rukama pomalu otáčel .. pak začal lámat ty lasery (měl v ruce schovaný nějaký spouštěče), takže to vypadalo, že se mu odráží od ruky .. na konec ten laser famózně vzal, vytrhl a začal s ním mávat .. no to prostě jsem neviděl ještě, měli to vše tak připravený, choreografii zvládnutou a byla to pecka :).