středa 16. prosince 2009

A opět útočí!

Tak tak .. neustále pokračujeme s Lastem na naší ufo hříčce Hmyzáci útočí. Hra jako taková finishuje, já jsem nyní ve fázi programování Bosse. Spousta věcí chybí. Nějaké detaily, vymyslet lepší zobrazování životů ufonka, zrychlit tempo hry, hudba, zvuky (ty jsou ale připravené), intro a můžeme vydávat. Pár lidem jsem slíbil vydání do konce tohoto týdne a rád bych to dodržel :). Taky bych to nerad zakřikl. Hlavně ale EPIC cursor.png!!! :D A tady nový screenek, který je lehce nešikovný, aby hned vše neprozradil :). Tenhle level modeloval Last.


8 komentářů:

Drobet řekl(a)...

Vostrý!Nechcete tam dat STG44? :D

Petr Vojtěch řekl(a)...

Mno když zbraně .. tak spíš z COD6 bych se inspiroval .. prostě modern :D.

Děkuju za koment.

Firejs řekl(a)...

Tohle fakt vypadá nadějně...

Už se těším, až někoho rozstřílím :)

PepiCzech řekl(a)...

Už aby to bylo :)

Petr Vojtěch řekl(a)...

Vypadá to, že zítra Pepi .. Takovej je plán .. pokud se nepodělá něco, třeba, že chcípne GM nebo tak, tak to vyjde :).

Likandro řekl(a)...

Pik? Kdepak hra je? Každopádně vypadá jako prima odreagovačka s potoky krve, zahraju rád :D

PepiCzech řekl(a)...

Taky se těším, třebas vyjde během Vánoc.

Petr Vojtěch řekl(a)...

Huu .. omlouvám se, trochu se mi narušili plány ateď jsem přišel o 2 dny, během kterých jsem to chtěl dodělat. S kamarádama jsem šli na noční lanku, tak jsem se potřeboval vyspat před tím a odpočinout si od PC, abych to zmákl a vyspat i dneska, abych byl zítra ready.

Tak nějak se to skloubilo, přemýšlel jsem, zda to narychlo vydat, ale s Lastem jsme se shodli, že pár dní počkat neuškodí, hlavně když se to dotáhne. Hra je hratelná .. funguje i score, hra je ozvučená, máme už i hudbu, spoustu efektíků, ale chce to ještě pořádně protestovat a doladit obtížnost a doopravit bugy, na který pomalu přicházím.