úterý 3. listopadu 2009

Email jako hlavní reklamní kanál

Je to sice blbý, ale je to tak. Samozřejmě každý den přijdu, otevřu email a zkontroluju, co mi přišlo. Když to tak pozoruju, tak mi chodí v drtivé většině emaily reklamní (teď nemluvím o SPAMu) a informativní. Co tím myslím? 

Nechodí mi žádné jiné zprávy, než ceníky, upoutávky, akce atd. Dám pár příkladů. Apple mi pravidelně píše o novinkách, dále si nechávám posílat pravidelný seznam nových knih z Cpress, aby mi něco neuteklo :D. Dál tu mám TS Bohemia, CzechComputer z oblasti HW novinek. Aby toho nebylo málo, tak od 123shop si nechávám posílat novinky a speciální akce, co kdybych měl chuť si něco koupit. iTunes informuje o novinkách v oblasti hudby a takto bych mohl pokračovat přes obchody s SW, pak spoustu fór atd. 

Velmi zřídka mi přijde email normální. Buď se to týká nějaké zakázky, kterou zrovna dělám, či email od spolužáka, ať mu pošlu zápisy. 

Co z toho vyplívá? 3 písmena. LOL :D

4 komentáře:

Likandro řekl(a)...

Tak to jsme na tom stejně : ))
Ale neříkal bych, že je to "lol", jako spíš "smutné" ... kord když si vezmu, že nabídky většinou moc nezkoumám (tj. letmo na to mrknu a mažu)...

PepiCzech řekl(a)...

Krutá to realita dneška... ale tak to prostě je o_O

Michal řekl(a)...

Nooo. Vim, že to vyzní divně. Možná jsem dost dobře nepochopil záměr tohoto článku. Ale proč si to teda necháváš posílat?

Petr Vojtěch řekl(a)...

Michal: Záměr v tom nebyl .. prostě jsem jednou přišel na mail a říkám si "je todle možný?", tak jsem to napsal na blog. :)

Samozřejmě, že jsem si všechny ty služby nechal zasílat a rád si je pročtu .. ale vem si to - email snad slouží jako elektronická pošta, místo dopisů atd .. pravda, i do schránek nám chodí reklama, ale víš kam tím mířím ..