sobota 1. srpna 2009

Strategie


Společně s Lastem a potažmo i Danolem jsme se pustili do budovatelské strategie a hups, někdo z kolektivu na internet vypustil screen, rozhodně bude potrestán :D.

9 komentářů:

Ricki řekl(a)...

Supr, fandím vám :). Vypadá zatim jako alternativa starýho skvělýho Strongholdu, tzn. úžasně ;)

Keep up the good work, guys!

Drobet řekl(a)...

Jejku,vypadá to dobře.Tošku to připomíná stronghold :)

Petr Vojtěch řekl(a)...

Dík .. no pravda, že nějaký prvky budou podobný, jak ve strongholdu, ale já sám bych to ještě přirovnal k Caesarovi3 (vývoj města) a pak k Total War (politikaření).

Děláme na tom 4 dny, z toho mám už poměrně dost hotovo, během prvního dne se udělala spousta dokumentů, nápadů, mám už i nějakou tu grafiku, včera jsem udělal záložky v interfacu, pak fungující suroviny, máme funkční stavění a perlička bude přepínání mezi třemi režimy kamery. První vidíte na screenu, tam se bude stavit město/vesnice. V druhém budete spravovat těžbu (doly, lomy atd) a zakládat města. Ve třetím, kde vlastně uvidíte celý kontinent, povedete války a politiku. práce zatím ještě mnoho, ale když vidím, jak to jde, tak to na moc dlouho nevidím :).

PepiCzech řekl(a)...

Muheheh se těším. Zní to parádně. Total War a především pak Caesar III a Stronghold byly epesní záležitosti. Držím palce.

Anonymní řekl(a)...

Výbornej nápad! Vždycky po zahrání Strongholda (což je mimochodem jediná strategie co hraju) si říkám že na tom nic není a že bych do toho taky rád kopnul. A Ceasar měl myslím ten fikanej systém kterej nepotřeboval náročnou AI - nepřátelé náhodně ze všech stran? To je docela schůdné... Fandím! Ikkju

Petr Vojtěch řekl(a)...

Díky Ikkju, ty nepřátelé .. já bych to viděl tak, že bude mapa kontinentu .. buď fiktivní, nebo podle skutečnosti a na ní budeš mít své nepřátelé, spojence, obchodní partnery ala výborný Empire Total War a budeš mít nějaké cíle. O tom hodně bude rozhodovat příběh, nad který jsme vlastně ani nepřemýšleli :).

Likandro řekl(a)...

Tak nevím, graficky zatím takové nevyvážené :/ penízky jako žetony z kasína? Písmo které je jak pěst na oko? Podivná skleněná koule - hotový středověk? Celkem slušný hud, ale k tomu nepříliš zvládnuté (takové moc umělé) domky? Nevím, sice je prima, že to děláte tak rychle, ale aby to nebylo zas moc rychle.

Celkově sice dobré (domky dobře sednou do terénu - to se moc často u GM strategií nevidí, působí to na pohled příjemně, barevně docela slazené) a určitě se budu těšit, ale některé dílčí části by stály za vylepšení - jak jsem psal.

Promiň, že ti tu tak pouštím studenou sprchu, ale ono jen poplácání po rameni vede jen k zastavení na místě.

Petr Vojtěch řekl(a)...

Naopak Liki, za komentík jsem moc rád. Máš naprostou pravdu .. ono asi bych to neměl do hry házet, jak mi to vyleze z renderu, ale trochu si to postavitk sobě a barevně zkorigovat .. budov už pár máme, ale stejně si to vemu všecko znova do photoshopu a i občas něco přikreslim a barvy určitě přijdou ještě sladit :).

Skleněná koule .. s tou jsem docela spokojenej, mám tu mraky pokusů s rozným osvětlením, nastavením materiálu, světel, kamery a jedinej tenhle jeden mi prostě padl do oka. Na papír jsem si pár interfaců načrtl a nakonec vybral tenhle, kde dominuje ona koule, kde bude minimapa a popřípadě nějaké animace, doplňující dění. Sám asi nemůžu objektivně soudit, za každou poznámku jsem tedy rád :).

Dneska jsem se vrátil z vody, takže zase nějak něco budu pokračovat a asi přidám nějakej článeček.

Likandro řekl(a)...

Uf, tak to jsem rád, že to bereš takhle.

Jinak k té kouli: Ona je dobrá, to jo, nesedne mi tam jen tématicky - středověk - více méně hlavně vitráž - dokonalá skleněná koule?, ale uvidí se ve výsledku, ono s tou mapou případně zobrazením něčeho dalšího to taky bude úplně něco jiného.