pátek 31. července 2009

Opět u programování

Ano, po krátké pauze jsem opět zapl GM a hned jsem se u toho krásně rozčílil :). Klasika, na papír si vyjedete schéma, které prostě na 100% musí fungovat, hodíte to do GM a prostě to nejde. Trochu mě překvapilo u GM špatné předávání indexů, kdy jsem měl problém získat mask_index od instance, jejíž index byl uložen v proměné. No takovédle věci vyřeším vždy jinak, ale vždy mi to prostě překazí plány. 

A víte co je nejhorší? Musíte počítat s tím, co všechno by mohl hráč udělat. Dejme tomu, že vymyslím systém cest, ale když si uvědomím, jakým prasáckým způsobem by je mohl hráč stavět, tak můj systém fungovat nebude, takže tahám další papíry a vymýšlím mnohem složitější způsoby atd. Už nyní mám trochu starosti s celkovou náročností, ale to se poddá. :)

za chvíli si dám oraz, v 7 razím na sraz se základkou. :)

Žádné komentáře: